Cześć klubowicze!
Ostatnio chodzi mi po głowie taki pomysł, aby zaprosić do klubu wszystkie firmy z branży. Mogliby publikować w kategorii newsy “posty” jak na Facebooku. Wtedy można, by sobie taki newsletter przeglądać i patrzeć co nowego się dzieje w branży.
Jestem jak najbardziej za. Aktualnie jest tego na tyle dużo, że czasem może umknąć jakieś ciekawe zagadnienie. Jeżeli będzie to jakoś gromadzone w jednym miejscu w postaci newslettera, myślę że ułatwi przeglądanie newsów.
Na razie zbieram opinie od klubowiczów. Zapytam też kilka firm czy w ogóle ich to interesuje, bo to kolejne medium z którego musieli by korzystać. Jak się zdecydujemy to zapewnie napiszemy o tej akcji jakiś artykuł. Wtedy będzie można taki artykuł wysyłać do firm o nowej możliwości i zapraszać do akcji.
Mam też wątpliwości co do tego, bo jak napisał nam jeden zaprzyjaźniony klient “klub to klub”.
Trzeba by było to tak wymyślić aby zachować klarownosc klubu, żeby firmy nie zdominiwaly forum i nie było spamu.
Z innej jeszcze strony klub miałby szansę rozwinąć się do skali “Social media dla Polskiego przemysłu”.
Myślałem też żeby każdej firmie założyć osobną kategorię (producentom automatyki). Byłby to ich swego rodzaju fanpage
Nie do końca. Na iAutomatyka.pl gromadzimy pełne artykuły i wydarzenia. W klubie można zezwolić na zakładanie nowych tematów z linkiem + krótkim opisem czego on dotyczy. Takie szybkie newsy, coś jak posty na facebook.