TAROPAK to największe w tej części Europy forum prezentacji najnowszych rozwiązań technologicznych branży opakowaniowej. Gromadzące za każdym razem kilkuset wystawców, rozmieszczone w nowoczesnych pawilonach wydarzenie, od początku cieszy się olbrzymim zainteresowaniem zwiedzających. Targi dają możliwość poznania nowości i obserwowania trendów w branży opakowań, zarówno w zakresie produkcji, użytych materiałów jak i designu czy zastosowania. Dzięki bogatej ofercie wydarzeń towarzyszących uczestnicy mają możliwość nie tylko spotkać się na niwie biznesowej, ale również wziąć udział w konferencjach, warsztatach czy prelekcjach; targi to również miejsce prezentacji opakowań wyróżnionych w konkursach promujących innowacyjne projekty, wyróżniające się wzornictwem i pomysłowością. Podczas edycji 2018 Taropak odwiedziło 42640* profesjonalistów z branży, powierzchnia wystawiennicza objęła ponad 25 000 metrów kwadratowych, gdzie zaprezentowało się 430 wystawców z 19 krajów świata .
Targom TAROPAK towarzyszyć będą Targi 4PRINT | DIGITAL | INDUSTRIAL | FLEKSO | 3D dające możliwość spotkania nowoczesnego druku. Podczas targów wystawcy prezentują innowacyjne technologie druku na różnych materiałach, cieszący się niesłabnącą popularnością Druk 3D czy techniki offset. Organizatorzy w znacznej mierze koncentrują się na rozwiązaniach dedykowanych różnym sektorom przemysłu. Niezliczone możliwości, jakie daje współczesny print, mogą znaleźć zastosowanie w wielu różnych dziedzinach, od tradycyjnej poligrafii, poprzez rynek opakowań, meblarstwo aż po przemysł spożywczy. Oferta tych targów jest zatem wyjątkowo interesująca zarówno dla uczestników rynku poligraficznego, jak i dla właścicieli i szefów drukarń, projektantów, agencji reklamowych i kreatywnych. Jest to zarówno forum do dyskusji na temat roli druku współcześnie, jak i miejsce prezentacji innowacyjnych rozwiązań.
Spotkanie tych dwóch wydarzeń daje możliwości weryfikacji oferty pod kątem konkurencyjności ceny, jakości i zaawansowania technologicznego. Targi te będą dawały możliwość zapoznania się z trendami, sprawdzenia tendencji na rynku, wyznaczenia kierunków rozwoju. Do zobaczenia w Poznaniu!