O kategorii Wydarzenia

Zbliżające się wydarzenia branżowe

Jak dodawać wydarzenia w Klubie Automatyka?

  1. Należy uzyskać dostęp od Administracji. Napisz wiadomość do @MarcinFaszczewski w klubie lub na email kontakt@iautomatyka.pl
  2. Kliknij przycisk “+ Dodaj Temat” na górze strony. Pojawi się pole dodawania tematu:
  3. Podczas dodawania Tematu wybierz kategorię “Wydarzenia
  4. Wprowadź tytuł wydarzenia
  5. Dodaj tagi w zależności od typu wydarzenia np. #konferencja #seminarium #targi #szkolenie #wykład
  6. Kliknij ikonkę kalendarza i dodaj termin wydarzenia lub zakres od-do
    – prosimy nie ustawiać zakresu dat od-do dłużej jak czas trwania pojedynczego wydarzenia (max. 7 dni)
    – dla różnych terminów wydarzeń/szkoleń powinny być utworzone osobne tematy (np. jedno we wrześniu, drugie w Listopadzie)
  7. Dodaj lokalizację wydarzenia korzystając z przycisku “Add Location”
  8. Dodaj szczegółowy opis wydarzenia wraz z grafikami.
  9. Kliknij przycisk Utwórz temat.
  10. Gotowe :slight_smile:

Zobacz wydarzenia: