Szukam Pracy, absolwent technikum!

Cześć,
Tak jak w temacie, na start dopowiem, że tylko Wrocław biorę pod uwagę.

Jestem absolwentem technikum, profil technik-elektronik. Forum dotyczy szeroko pojętej automatyki i w tej właśnie branży poszukuję pracy. Nie mam specjalnych wymagań jako, że dopiero skończyłem technikum, ale poszukuję bardzo ambitnej pracy, albo chociaż takiej, w której przynajmniej po godzinach będę miał możliwość rozwijania się przy projektach i optymalizacjach, po prostu chcę się uczyć.

Interesuję się automatyką głównie we własnym zakresie, programowałem trochę w językach webowych, obiektowych wysokiegopoziomu, oraz niskopoziomowych. Nie opanowałem jeszcze do perfekcji żadnego z tych języków, ale zdecydowanie wystarczająco dużo się nimi bawiłem aby poznać podstawy.
Również programy typu TIA Portal nie są mi obce, a nawet posiadam drobne projekty.

Jeśli chodzi o doświadczenie zawodowe to łączyłem elektrykę w domach ok. 4 lata temu, 2 lata później pracowałem przy systemach przeciwpożarowych, oraz alarmowych, przez łączny okres ok. 4 miesięcy (pracowałem w trakcie nauki+praktyki zawodowe).

Jedyne czego pragnę uniknąć to praca “przy łopacie”, te mam już za sobą, oraz typowe utrzymanie ruchu.

Szybko się uczę, bo bardzo lubię to robić, szczególnie robiąc fajne rzeczy :slight_smile: I tak, planuję studiować, jednak chciałbym w miarę możliwości pracować również w trakcie nauki.

CV nie będę tutaj udostępniał, ale wystarczy sam komentarz, czy też wiadomość w jakiejkolwiek formie o zainteresowaniu współpracy ze mną,
Pozdrawiam!

1 polubienie