Ogólnopolski support i problemy związane z automatyką i robotyką. Masz problem? Pisz w tej kategorii a klubowicze postarają się pomóc!
Zakładając nowy temat powinieneś:
- Dokładnie opisz swój problem (dodaj zdjęcia jeśli możesz) a członkowie klubu oraz firmy postarają się Tobie pomóc.
- Dodaj tag z nazwą firmy sprzętu lub oprogramowania. W ten sposób specjaliści śledząc dany tag mogą szybciej wziąć udział w dyskusji.
UWAGA! Nie zadawaj pytań w stylu “Czy ktoś miał z tym do czynienia?” tylko od razu opisz co to jest, w czym problem i co już próbowałeś z tym zrobić. Postaraj się opisywać problem dokładnie aby członkowie mogli Tobie pomóc. Staraj się zadawać pytania na które da się konkretnie odpowiedzieć.
To bardzo ważne! Nie tolerujemy leniwych postów
Dalsze plany kategorii:
- Dodanie podkategorii gdy pojawi się więcej tematów.
- Ciągłe zapraszanie ekspertów z firm do wspierania klubowiczów.
Informacja dla działów supportu i wsparcia technicznego!
Jeśli pracujesz w firmie produkującej automatykę lub u dystrybutora urządzeń i posiadacie dział wsparcia technicznego to możecie wykorzystać KlubAutomatyka.pl i kategorię #wsparcie-techniczne aby pomagać swoim klientom. Zapraszaj swoich klientów do zakładania tematów dotyczących produktów Twojej firmy. Wystarczy że klient w temacie doda tag z nazwą Twojej firmy a osoba techniczna z supportu będzie ten tag śledzić. Wtedy osoba śledząca dane tagi dostanie powiadomienie o każdym nowym temacie dotyczącym firmy, produktu lub serii produktów.
Np. klient ma problem ze sterownikiem siemens S7-1200 więc dodaje tagi w temacie #siemens oraz #s7-1200
Instrukcja jak ustawić śledzenie tagów:
https://klubautomatyka.pl/t/jak-sledzic-dany-temat-kategorie-lub-tagi-i-otrzymywac-powiadomienia
Firmy mogą też grupować pracowników supportu - wtedy użytkownicy mając problem ze sprzętem danej firmy mogą wywołać wszystkich pracowników z supportu aby zaprosić ich do dyskusji. Aby założyć grupę dla firmy prosimy skontaktować się z Administracją